Farkkuhame intoilua

Pakkaaminen on mun mielestä ihanaa ja tykkään kuluttaa siihen aikaa, jotta kaikki tarpeellinen varmasti päätyy matkalaukun pohjalle. Usein silti pakkaaminen jää viimeisiin päiviin, ja ne viimeiset päivät ovat tietysti niitä muutenkin kiireisimpiä. 

Lähdimme Vaasasta tiistai aamuna Oulua kohti ja ainoa alaosa (NikePro urheilu shortsien lisäksi) mikä päätyi matkalaukkuun on tämä alla oleva farkkuhame. Hupsista... no mutta ei hätää toki mulla löytyi Oulun kämpästä lisää vaatteita, joita en Vaasaan ollut ottanut mukaan.

En ole ikinä ennen ihastunut farkkumekkoihin. Kaikki ovat tuntuneet päällä epämukavilta, liian lyhkäiseltä tai liian pitkältä. Olen myös kokenut sen hankalaksi pukea, tiukaksi ja joustamattomaksi, mutta tänä kesänä farkkuhame päätyi ostoskoriini ja viikottaiseen käyttöön.





Tämä farkkuhame on ollut kyllä yksi tän kesän jutuista minulle itselleni. Tätä on ihana yhdistellä eri asujen kanssa ja minulla on myös tähän hameeseen mätsäävä farkkutakki, mutta sen käyttö on näissä helteissä kumma kyllä jäänyt todella vähäiseksi, mutta ehkä joku päivä räpsäistään siitäkin asuyhdistelmästä muutamat kuvat tänne blogiin.
Tykkään hameen repaleisesta reunasta sekä vyötärön kiertävästä reikäisestä yksityiskohdasta. Myös tämä vaalea farkku mielytti silmää ja sopii monien eri paitojen kanssa. 




Ollaan siis nyt tosiaan täällä Oulussa ystäväni kanssa ja olemme viettäneet kunnon aktiivi lomaa. Aamulla nousin sängystä lihakset kipeänä kaiken kiipeilyn, kävelyn ja pyöräilyn jäljiltä. Ensimmäisenä tuli mieleen syöksyinköhän liian kovaa liaanilla puuta päin kiipeilypuistossa, mutta eiköhän tämä kipu kuitenkin ole ihan lihaskipua.

Olin ensimmäistä kertaa elämäni aikana kiipeilypuistossa. Mulla ei oikeastaan ollut ennakkoluuloja, mutta en silti olisi uskonut kuinka vaativia radat olivat. Etenkin vaikein seiska rata oli todella korkealla ja rata oli todella haastava ja jopa välillä hieman pelottava. Kaikista kuitenkin selvittiin kunnialla ja voisin ehdottomasti kuvitella meneväni joskus uudestaan kiipeilemään.

Muihin päiviin on sisältynyt Nallikarissa löhöilyä, Ainolan puisto picniciä ja työhaastattelu.
Hahhah, tosiaan mulla oli eilen työhaastattelukin ja jes, hyvin kävi. Sain paikan syksyksi koulun ohelle, josta olen tosi innoissani.


Kommentit