Flower power





Vaikka jo syky on vahvasti tunkenut luontoon ja ilmoihin niin keskustasta bongattiin tänään vielä ihanan kesäistä tunnelmaa, kun aurinko paistoi ja kukat somistivat keskustan katukuvaa.
Oon pienestä asti rakstanut kukkia etenkin unikkoja, ne oli mun mielestä niin kauniita meidän lapsuuden kotipihan reunustalla, ja ne kukki sinä kuukautena kun mulla on synttärit.
Kun olin pieni, yksi mies tuli minun vahnemmilta kysymään saako poimia pari unikkoa meidän pihalta mukaansa, kun oli unohtanut ostaa tyttöystävälleen syntymäpäivä kukat, niin äitini oli vastannut miehelle että kysyy minulta luvan. Olin onneksi antanut miehelle luvan mutta mietin kyllä kauan kuinka on mahdollistaa unohtaa ostaa kukkia. Miehet sitä ei sovi unohtaa.



Pionit ja unikot, ne on varmaan oikeasti ihan kauneimpia kukkia, jos ei ajatella niiden kestävyyttä ja pitkäkestoista kukintojaksoa, mutta kyllä kaikki muutkin kukat ja kasvit ovat mielestäni super kauniita ja tuovat eloa harmauteen. Tällä hetkellä meidän ainut huonekasvi on avopuu eli siis avocadon siemenestä kasvatettu puu, mutta muuton valmistuessa kasveja kyllä aion hankkia enemmänkin kotiin.

Tänään päivä on kulunut shoppailessa ja ystäviä nähdessä. Kävin ostamassa Sokokselta Mac:n meikkivoiteen ja nyt on sitten syksyksi peittävämpää meikkivoidetta vaihtoehtona. Lisäksi mukaan tarttui tarjouspäivän kunniaksi prep+prime kasvosuihke.



Kommentit