Kesäloma suunnitelmia

Helou,

Viikko hurahtanut taas vauhdilla ja huomenna on jo PERJANTAI! Viihdyn niin hyvin mun työpaikassa, joka sijaitsee 30 askeleen päässä meidän kodista. Mulla kävi niin hyvä säkä, että sain tämän työn päiväkodissa. On niin ihanaa kun voin viisi minuuttia ennen töiden alkua lähteä kotoa ja olen silti ajoissa työpaikalla.
Ootan kuitenkin jo innolla heinäkuuta ja mun kesälomaa. Oon ollut joka kesä töissä yläasteesta asti, eikä pitempiä kesälomia näin ollen ole ollut. Tänä kesänä on siis mun eka pitkä kesäloma neljään vuoteen. Haluan enimmäkseen keskittyä rentoutumiseen kesällä, mut kahden kuukauden loma vaatii tietysti aktiviteettejakin. Ja aion tässä postauksessa kertoo minun kesäloman suunnitelmista.


Aion aloittaa mun kesäloman mökkeilyllä. Mökki sijaitsee Tampereen seudulla järven rannalla ja siellä on niin ihanat maisemat. Käymme siellä kerran kesässä koko perheen voimin. 
             Meidän mökkeilyyn kuuluu fresbee golf, tennis, iltauinnit, veneily ja rentoutuminen.                                                                                                                                                    

Kesälomalta odotan pitempiä Vaasa reissuja. Ihanaa päästä kotiin pitemmäksi aikaa. Aikeena siis nähdä ystäviä ja viettää aikaa perheen kanssa.


  
Haluan myös ulkoilla ja liikkua paljon. Suunnitelmiini kuuluu piha jooga, fresbee golf, rappustreenit, mäkitreenit jne. Lisäksi tykkään kesäisin juosta uimarannalle ja mennä suoraan uimaan. Niin ihanaa ja se uinti päälle on niin virkistävä! Meidän Vaasan kotoa on vähän yli 7 kilometria lähimmälle uimarannalle, joten siinä tulee hyvä lämpö päälle, kyllä tarkenee mennä uimaan.


Festarit kuuluu kesään! Nyt kun täällä Oulussa asun, on Qstock pakko testata. Qstock järjestetään Oulun Kuusisaaressa 27. -28.7.



Lisäksi aion kesälomalla lukea muutakin kuin koulukirjoja, grillata, nukkua paljon sekä nauttia auringosta.


Ihanaa kesää kaikille ja lomalaiset nauttikaa lomastanne täysillä!

Kommentit