Life happens coffee helps.


Life happens coffee helps.










Muo on huvittanut tässä viime päivät mun sähläys taidot ja se kuinka monet meemit on suoraan mun elämästä.😁 Esimerkiksi tiedättekö sen somessa pyörivän videon, missä joku kaveri kuvaa itseään hissin peilin kautta avaimet pizzalaatikon päällä ja kun tyyppi kääntyy ovea kohti, avaimet tippuvat hissikuiluun. Hahah, ja mä tiedän että ei, tyyppiä ei varmasti naurattanut. Mulle on nimittäin käynyt vähän samalla tavalla, mutta minulla vain avaimet tippui lauta terassin välikköön, kun olin laittamassa porukoiden ovea lukkoon. Voin kertoa että mulla kesti reilusti yli tunnin kalastaa se sieltä rautalangalla. Tän kesän ehkä paras sähläys oli kuitenkin kun menin ensimmäistä päivää töihin päiväkotiin. Olin aivan varma sen sijainnista ja ajattelin ettei minun tarvitse edes varata extra aikaa, sillä matkan varrella ei ollut mitään sellaista mikä voisi viedä yllättävää aikaa. Siinä sitten marssin innoissani työpaikalle ja minut otettiin hyvin mielin vastaan ja esiteltiin paikkoja. Rupateltiin siinä niitä näitä ja sitten selvisikin että olin väärässä paikassa. Hups, näin ei kyllä voi käydä mulle, mutta kävi. Lähdin siitä nolona vastapäiseen oikeaan työpaikkaani. Lohdutti kuitenkin kuulla etten ole ainut jolle on tapahtunut samanlainen sekaannus.

Vahinkoja sattuu ja näin jälkeen päin nämä vain huvittavat. Rakastan kaikkia tämmöisiä asioita ja tapahtumia, jotka saavat hymyn huulille ja saatan nauraa omalle tyhmyydelle makeat naurut vielä moneen otteeseen tapahtuneen jälkeen.



Onko teille käynyt jakamisen arvoisia sähläyksiä? 😉😉


Kommentit