Mikä tekee sinut onnelliseksi tänään?



Tällä hetkellä minut onnelliseksi saa: Jäljellä oleva kesä. Mun mielentila on ainakin ihan kesässä vielä ja aurinkolasit kulkee matkassa joka paikkaan. Metsälenkit. Tää päivä alkoi metsälenkillä koirien kanssa ja oli kyllä niin ihanaa. Metsässä ei huomaa ajan kulua ja sitä liikkuu ihan huomaamatta. Marjat. Rakastan vadelmia, punaisia viinimarjoja, mustikoita... oikeastaan kaikkia marjoja, joita voi napostella. Koirat. Meidän pirteät hoitokoirat.



Meri. Haluaisin vielä mennä uimaan joku päivä, vaikka vesi onkin jo kylmää. Tänä kesänä olen uinut enemmän kuin monena viime kesänä yhteensä. Perhe ja ystävät. Enää viikko Vaasassa, joten mulle on tärkeää viettää se läheisten kanssa. Hyvä ruoka. Ollaan nimittäin tänään menossa pizzalle.😉 Släpärit. Koska ne on niin helpot laittaa jalkaan ja lisäksi mun Niket on rikki isovarpaiden kohdalta.😅 Viileys. Pitkän kuuman kesän jälkeen olen nauttinut näistä viilenevistä loppukesän päivistä.




























Mikä sinut saa tällä hetkellä onnelliseksi?

Kommentit