Ensimmäinen postaus


Helou!


Tästä tämä blogin kirjoittelu nyt alkaa. Ensimmäiseen postaukseen kuuluuki sitten tää itsensä esittely, joten tässä tätä esittelyä nyt sitte tulee...



Olen siis 20-vuotias elämäniloinen vaasalais-oululainen. Jos noin voi sanoa... (Olen siis asunut koko ikäni Vaasassa, mutta nyt viimeisen vuoden Oulussa.)

Olen kiinnostunut vähän kaikesta ja rakastan uusia juttuja ja kokemuksia. Niin kuin tää blogin aloittaminenkin on mulle täysin uusi juttu. (Jännää mutta kivaa). Suurimmaksi osaksi mun vapaa-aika koostuu liikunnasta ja lukemisesta.

Tänne blogiinkin tulee varmasti postauksia näistä aiheista.



Mun tarkoitus olis siis kirjotella ihan normi arjesta ja jutuista joita mun mieleen tulee kun ihmettelen tän maailman menoa. Mun odotukset tälle blogille on et tää kirjoittaminen on mulle terapeuttinen harrastus. Oon aina tykänny muistella asioita ja fiilistellä ikimuistoisia päiviä.

Oon pienestä pitäen kirjoittanut päiväkirjaa, jossa ei ollut lukkoa. En siis kirjoittanut päiväkirjaan liian henkilökohtaisia asioita ja sen takia mun blogiin tulee aika saman tasoisia juttuja kun mun päiväkirjaan silloin joskus. Kun päiväkirjan kirjoittaminen on tosiaan jäänyt vähemmälle niin ihana saada tää blogi päiväkirjan vastineeksi.

Mun elämä ei onneks ole yhtä solmussa kuin mun jalat tässä kuvassa!😎 



Ootan jo innolla seuraavan postauksen kirjoittamista!

















Kommentit