Kulunut viikko

Kuluneella viikolla olen pikku hiljaa yrittänyt totutella itseäni arkeen. Kouluvuosi alkoi keskiviikkona tentin merkeissä ja loppu viikon tunnit oli peruttu joten tosiaan tämän viikon olen vain muistellut miten se arki nyt menikään.

Maanantaina luin tenttiin ja siivoilin kunnes poikaystäväni yllätti ja lähdettiin ekstemporee elokuviin katsomaan The spy who dumped me. Oli kyllä hauska käydä elokuvissa pitkästä aikaa ja yllättävä elokuva-ilta sai päivän tuntumaan kaikkea muuta kuin arkiselta. Tiistaina luettiin tenttiin yhdessä tyttöjen kanssa monta tuntia, eli höpöteltiin ihan kaikkea muuta kuin koulujuttuja mutta koulukirjat oli kuitenkin aukaistu lattialle eteemme. Ei siis liian rankkaa sekään... Keskiviikkona oli tosiaan sitten se tentti. Ja illalla mentiin ystävieni kanssa viihtymään hetkeksi, kun loppuviikon tunnitkin oli peruttu. 

Torstai ja tää päivä nyt on oikeastaan vain hurahtanut. Salilla olen käynyt ja kävelyllä, mutta siihen se sitten on jäänytkin. Huomenna sitten ensimmäinen päivä uudella työpaikalla. Mutta niikun olen kertonutkin mun viime työpaikan ekasta työpäivästä, niin tiedän ettei huominen voi ainakaan surkeammin mennä. Hahah, jos ette ole lukeneet siitä, niin tässä linkki kyseiseen postaukseen.


Nämä kuvat liittyy vahvasti mun arkeen sopeutumiseen. Kesä on menty aika lailla ilman pakkelikerroksia mutta näin syksyn saapuessa mulle on iskenyt kasvava inspiraatio meikkaamisesta ja kaikenlaiset huulipunat houkuttelevat kauppojen hyllyillä. Saa nähdä miten käy kiireisten aamujen saapuessa.














Kommentit